Hej mit navn er Emma,
Jeg er 16 år gammel og kommer fra Aalborg.
Efter 9. klasse har jeg valgt at tage et år på udveksling 13/14 i USA, California. Det har altid været min store drøm at blive udvekslingsstudent i USA, og er SÅ glad for at have fået muligheden. Jeg vil prøve nogle grænser af, lære et nyt land og dets kultur at kende, "vokse" som person(forhåbeligt ikke FOR meget i bredden) og selvfølgelig have et fantastisk og oplevelsesrigt år. Jeg har valgt at være LIDT "mainstream" og lave en blog, da jeg synes, det er en fed måde at komme ud til alle på( familie, venner, kommende udvekslingsstudenter og interesserede)!

I er meget velkommen til at læse, kigge og spørge!!
Enjoy!

mandag den 22. juli 2013

Afskedsfest...



Hey Alle,
 
 
Her får I lige en lille update, igen! 
Jeg er begyndt at se mit udvekslings år i øjnene, da det jo kommer tættere og tættere på. Det ER altså skræmmende. Jeg holdte jo, som i sikkert har fået fat i gennem titlen, en lille afslappet afskedskomsammen for de nærmeste. Det var rigtig hyggeligt og underligt. Som sagt kommer det jo tættere på (en uge, faktisk), hvilket gør at de fleste man ser også er nogen man skal sige "Vi ses om 10 måneder" til, det er svært at forstå. Men havde i hvert fald en rigtig skøn da med familie og venner i går. Desværre blev vi ikke så mange da det er svært at få alle med, når det er sommerferie og alle er på ferie :-( Men sådan er det jo. I får også lige nogle billeder af mit amerikanske kagebord, nam nam... Så er man sendt godt af sted!



Stars ´n stribes


Oreo cookies

 
The moonlanding 1969

A small and delicious surprise!
 
 
Hele denne uge skal jeg bruge på at pakke, planlægge, skrive lister(mange lister), købe de ting ind, som jeg mangler, sørge for at alle papirerne er i orden(så jeg kan komme ind i USA, for det er da lidt nedern at stå i Seattle og så blive afvist efter en 11 timers lang flyvetur), prøvepakke(er spændt på at se, om det hele kan være i min kuffert) og som det vigtigste... nyde min sidste tid herhjemme med min mor, far, søster og hund. Puhhha...ja, jeg ved da godt, hvad jeg skal bruge min sidste uge på!
 
Dette var bare et kort lille indlæg med nogle farverige og indbydende billeder. For resten... tør dig lige om munden, du savler ;-)
 
Nu er der så kun en uge til at jeg letter! Det er ufatteligt!
 

Take care!

Emma

 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Hej Emse
    Dejligt at høre at du have en fantastisk dag. Det bliver bare så fedt for dig.
    Kagerne er da for lækre - har tørt mig om munden. Knus og kram Charlotte

    SvarSlet